2013. június 4., kedd

25. fejezet


Azok is ott vannak, akik engem keresnek.

És valóban, ott vannak. A kanapén ott ül Katniss, Peeta és Noel. Mögöttük pedig négy rendőr. Két férfi és két nő. Amint meglátnak, felém indulnak. Ösztönösen hátranézek, de a liftajtó már becsukódott. Különben is, felesleges lenne menekülni, úgyis elkapnak.
A két férfi oldalról megfog, amire az addig a kanapén ülők felpattannak, és felénk rohannak.
- Hagyja békén a barátnőmet! – kiáltja Noel és engem, a veszélyes helyzet ellenére, elönt a boldogság. Megpróbálja lefejteni rólam a rendőrök kezét, de hátulról, mielőtt sikoltani tudnék, áramot vezetnek belé és összecsuklik. És abban a pillanatban kezdek el toporzékolni, kiabálok, sírok és úgy érzem visszakerültem az Arénába. A könnyeimen keresztül látom, ahogy Peeta és Katniss is megindul, hogy segítsenek, de őket is elintézik. Ekkor kezdek el még jobban sikoltani, harapdálni, rugdalózni. Engem is áramütés ér és elsötétedik a világ.

Oo.oO

Nem nyitom ki a szemem. Nem nyitom ki a szemem. Nem nyitom ki a szemem. – mondogatom magamban. – Ameddig azt hiszik, hogy ki vagyok ütve, hátha mondanak valami érdekeset.
Érzem, ahogy egy székbe ültetnek, a kezeimet a karfához kötik, a lábaimat pedig össze. A fejem hátracsuklik, és alig bírok nyelni.
- Mikor fog magához térni? – kérdezi egy ismerősnek tűnő női hang.
- Percek kérdése az egész. – válaszolja az egyik rendőr.
- Mondtam, hogyha lehet, békésen intézzék.
- Nem lehetett.
Néma csönd. Ezek az emberek itt arra várnak, hogy felébredjek. Miért akarta az első hang, hogy békésen intézzék? Ez egy jó kérdés, viszont ahhoz hogy megfeleljem, meg kéne tudnom, hogy kihez tartozik a hang. Icipicit szétnyitom a szemhéjaim.
- Ébredezik. – mondja a rendőr.
A csudába, észrevettek.
- Keltsd fel. Nincs időm szórakozni. – mondja egy harmadik hang. Egy férfié.
- Igenis. – mondja a rendőr, majd közelebb jön, és leken egy pofont.
- Egy ébresztő dalnak jobban örültem volna. – mondom, miután felemel a fejem és kinyitom a szemem.
- Milyen vicces kedvünkben vagyunk. – jegyzi meg gúnyosan a férfi. Te jó ég, ez Plutarch Heavensbee! A viadal Főjátékmestere. A nő pedig, Paylor! Az elnök.
Úgy érzem nagyon rossz helyre kerültem.
- Hagyjad Plutarch. – mondja az elnöknő.
- Már miét hagynám? Megegyeztünk, erre ő megszegte!
- Bátor lány vagy. – mondja Paylor ezt már nekem. – Szeretem a bátor embereket. Ám, nem szeretem, ha valaki megszegi, amit ígért.
Azt kell, mondjam, nekem valahogy Paylor szimpatikusabbnak tűnik. Az más kérdés, hogy valószínűleg meg fognak ölni, de ha lehetne választani inkább Paylorral beszélgetnék.
- Na, mi van? Elvitte a cica a nyelved? – kérdezi a férfi.
- Mondtam, hogy fogd be Plutarch! – mondja fenyegetően a nő, majd újra felém fordul.
- Miért szegted meg, amit ígértél nekünk?
Két választásom van. Vagy azt mondom, hogy megbolondultam, ami a körülményekhez képest, nem tűnik lehetetlennek, vagy az igazat. Miért hazudnék? Így is-úgyis meghalok.
- Mert úgy láttam helyesnek. – mondom végül az igazat.
- Úgy látta helyesnek. Úgy látta helyesnek! – röhög Plutarch. Kezd elegem lenni ebből a pasasból. – Kedvesem, tudod te mekkora galibát okoztál? – kérdezi ezt már teljesen komolyan a szemembe nézve.
- Azt hittem felfogtad, amit mondtam. – kezdi a nő, egyre nagyobb hangerővel. – Fogd be, vagy menj ki! – fejezi be, szinte már ordítva.
A férfi pedig bólint, leül az egyik bársonyfotelbe és egy szivarra gyújt.
- Valóban elég nagy bajt csináltál. – mondja Paylor is.
- Na, pont ez mondtam én is. – vág bele Plutarch pöfékelve.
- Ez így nagyon nem lesz jó. – fordul vissza hozzá a nő. – Vagy kimész, vagy rágcsálod azt a szivart néma csöndben a helyeden, mert ha még egyszer megszólalsz, fejbe lőlek.
Azt hiszem nem teljesen felhőtlen a viszonyuk.
- Szóval, Kiara, elég nagy bajt csináltál. – mondja ezt már nekem.
- Mégis mivel? Azzal hogy elmondtam az igazat? – kérdezem és remélem, hogy továbbra sem remeg meg a hangom.
- Igen. – bólint a nő. – Az emberek nincsenek felkészülve az igazságra. Erre a fajta igazságra, amit te mondtál nekik.
- De hát az a teljes igazság!
- Valóban, de szépen, nyugodtan akartuk nekik adagolni.
- Mégis hogyan?
- Veled, drága Kiara. Természetesen.
- Velem? – most először olyat mondott, amire nem számítottam. Körbe nézek a szobában. Plutarch elégedett arccal pöfékel, Paylor pedig egyenesen rám néz. – De hát a viadal végéig azt hitték, hogy egy egyszerű kapitóliumi vagyok! Hogy akarták… - nem tudom végig mondani, amit akarok, mert belevágnak.
- Dehogy hittük, hogy egy egyszerű kapitóliumi vagy! – pattan fel Plutarch és mielőtt Paylor előkaphatná a fegyverét, vissza is ül. – Elnézést elnök asszony, de megbotránkoztató a lány tudatlansága.
- Engem pedig az botránkoztat meg, hogy többszöri figyelmeztetés után sem fogod be szád. – válaszol neki Paylor. – Mit akarsz? Szájkosarat?
- Szóval –fordul felém – tudtuk, hogy lány vagy. Az elejétől fogva. Sőt, direkt volt úgy intézve, hogy te menj az Arénába. – mondja ki Paylor.
- Hogyan? De hát a bátyámat húzták ki nem engem.
- Csel volt.
- Tessék?! – kiáltok fel megrökönyödve.
Plutarch feláll és felém lép. Paylor mérgesen néz rá, de nem emel rá fegyvert.
- Ugyan, ugyan Miss. Lavigne, hiszen maga is tudja, hogy a viadalokon, soha, semmi sem véletlen.


VÉGE.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sziasztok!
Szeretném nektek megköszönni, hogy végigolvastátok a történetet. Hogy biztattatok, dicsértetek, könyörögtetek az új fejezetért. Ha nem vagytok, valószínűleg sosem írom meg végig a sztorit. Pontosabban, az első könyvet, ugyanis, lesz folytatás. Valószínűleg a 2. rész első fejezete július 12. /igen, csakis miattad Bridget ;)/ fog megjelenni, egy másik blogon, aminek a címe egyenlőre előttem is titok.:) De július 12-én feljöttök ide, és itt rögtön a nyitólapon ott lesz a link. Ennyit a folytatásról.
Lenne még egy hatalmas kérésem: ide az utolsó fejezet alá írjátok le nekem a véleményeteket az egész történetről, akár kedvenc fejezet, vagy az amelyik legkevésbé tetszett, kedvenc karakter, bármi. Előre is köszönöm.
de főleg azt köszönöm, hogy támogattatok, biztattatok. Köszönöm.

11 megjegyzés:

  1. Hát...először is csalódott vagyok mert olyan sokat kell várni a következő részre,és hogy addig nem tudom meg,hogy mi történik...ez nekem borzasztó!!:DD Amúgy sajnálom,hogy csak 25 fejezet van,de hát nemsokára jön a folytatás.Nagyon tetszik a történet és tetszett az elejétől fogva!
    A kedvenc szereplőm Noel,és a kedvenc fejezeteim...mindegyik.De ha tényleg választani kell,akkor a kiképzőközpontosok közül választanék.

    VálaszTörlés
  2. Először...hogy fejezhetted be így ? :D Ekkora cliffhangerrel:D
    Amúgy nekem is tetszett, mindig meg tudott lepni.
    Az egy negatív, ami most eszembe jut, hogy a vége felé volt néhány kicsit hirtelen fejezet, ami nekem nem vot eléggé elrendezve, de ez igazából nem volt annyira súlyos, zavaró probléma.
    Kedvenc szereplőm nincs, mert igazából mindegyikük szimpatikus volt és folyton változott. De a végét nekem a kirohanása miatt Kiara vitte :)

    VálaszTörlés
  3. Hát, annyit szeretnék kérdezni, hogy most mivan??? Tudom, hogy nagyon értetlen vagyok, mások is mondták (:D), de nem értem!!

    VálaszTörlés
  4. Na ne mááár!! Ilyen véget, te jószagú tehéntőgy! Hogy hagyhattál egy ilyen dolgot függőben? xD Akkor most a szülinapomig (és köszönöm... :D <3) várni kell a következő könyvre... *sóhajt* Na, mindegy, beletörődöm valahogy.
    Szóval én végig nagyon szerettem a sztoridat. Király volt a környezet, a szereplők mind szimpatikusak, főleg Maggie, és az önfeláldozása. Azt viszont (egyelőre?) nem tudtam meg, hogy mi lett Liviával, vagyis, hogy hogyan halt meg, pedig nagyon érdekelne. Remélem, megtudom majd. :)
    További sok sikert kívánok az íráshoz, és minden egyébhez!
    Ölel: Bridget <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *zárójelben* Brigi... Livia az én sztorimban szerepel. :D Itt a rossz lányt (Snow unokáját) Samanthának hívják :))
      De ha már így itt vagyok megírom az első kommentemet ehhez a sztorihoz.
      Szóval: elég régen olvasom a sztorit. Néha voltak - számomra érthetetlen - dolgok, de alapvetően nagyon szerettem. Az hogy így fejezted be ááá... most Brigi szülinapjáig itt izgulhatok, hogy mit találsz ki ezek után! Szerintem igazán szupi ez az egész a kedvenc részem - minő nagy meglepetés - Kiara kirohanása volt! :)
      Szóval összességében gratula ehhez a történethez, tényleg szuper lett :))
      Üdv: Eszti

      Törlés
    2. Neee, tényleeeg... xDD
      Bocsi, de annyi legyen a mentségemre, hogy túl sok ficet olvasok/írok, szóval kicsit belezavarodtam... ><

      Törlés
  5. Hm..szóval vége... El kell mondanom, hogy nem erre számítottam, eleinte kicsit furcsának is találtam ezt a befejezést, de ha azt vesszük, hogy július 12 nincs túl messze, akkor mégsem vagyok annyira szíven ütve. xD
    Kedvenc fejezetem valamelyik arénás lehet, mondjuk az egyik zombis, vagy a viadal vége...Bár itt halt meg Maggie...és itt el is érünk a kedvenc szereplőmhöz. Talán ez annyira nem meglepő, hisz az eredeti trilógiából Johanna a favorit, és szerintem kettőjüknek vannak közös vonásaik, pl. a harciasság, talpraesettség, stb. Másrészről nekem Maggie úgy élt a fejemben, mint Victoria az Alkonyatból (nekem ő volt az egyetlen szerethető elem a franchise-ban....ja meg az a szőke, akit Dakota Fanning játszott).
    Én is kíváncsi vagyok a halálokra, nem csak Samantháéra, úgyhogy remélem ezekre valamikor fény derül. :P
    Végezetül még annyit szeretnék leírni, hogy nagyon imádtam az egész történetet, főleg azt, hogy nem volt kiszámítható. Mindig izgalmas és frappáns ötletekkel álltál elő, a karakterek is jók voltak, meg az, ahogy kezelted őket ésatöbb ésatöbbi.
    Jó volt, várom a folytatást. :)

    VálaszTörlés
  6. Jujuj!!! NAGYON tetszik az egész történet, eredeti, izgalmas... még sorolhatnám. Nekem bejön a befejezés, és nagyon várom a folytatást, nagyon izgalmasan fejezted be ezt a részt :). És.. én még szeretnék neked gratulálni ehhez a fantasztikus történethez. A karakterek remekek, nagyon jól megcsináltad! :)
    zsofi

    VálaszTörlés
  7. EZ SZUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Iszonyatosan tetszett az első rész, egy nap alatt kivégeztem (miért éri meg betegnek lenni, ugye...), de nem tudom elérni a második részt... Az lenne a legjobb, ha ezt is felraknád a HGH csoportba pdf-ben, de ha az nem jó, legalább adj hozzáférést a bloghoz, légyszi! :(

    VálaszTörlés